Για τη δεκαετία 1940-1950: έξι ομιλίες για το βιβλίο του Άγγελου Ελεφάντη "Μας πήραν την Αθήνα..."
Συγγραφείς:Μαργαρίτης, Γιώργος,
Μπουρνάζος, Στρατής,
Ζουμπουλάκης, Σταύρος,
Ασδραχάς, Σπύρος Ι., 1933-2017,
Παναγιωτόπουλος, Βασίλης, ιστορικός/ομότιμος διευθυντής ΕΙΕ,
Συλλογικό έργο,
Ηλιού, Φίλιππος, 1931-2004
ISBN:978-960-8087-21-7
Ημερομηνία έκδοσης:2003/4
Σελίδες:61
Είδος:Βιβλίο
Διαστάσεις:21χ14
Γλώσσα:Ελληνικά
Παράδοση 1 έως 3 ημέρες
2.97€ από 3.98€
Περιγραφή:
Τα κείμενα του τόμου είναι οι ομιλίες που εκφωνήθηκαν στην παρουσίαση του βιβλίου του Άγγελου Ελεφάντη "Μας πήραν την Αθήνα... " Ξαναδιαβάζοντας μερικά σημεία της Ιστορίας 1941-1950, που οργάνωσαν τα ΑΣΚΙ και οι εκδόσεις Βιβλιόραμα, στη Στοά του Βιβλίου, στις 11 Φεβρουαρίου 2003. Τα κείμενα του τόμου ακολουθούν τη σειρά των ομιλιών στην εκδήλωση.
Καρούτες το ανταρτοχώρι: Ο μεγάλος ξεριζωμός του '47
Οι Άγγλοι εργατικοί και ο εμφύλιος πόλεμος στην Ελλάδα
Φωτογραφίζοντας τον Δεκέμβρη του '44
Ο αγώνας του δημοκρατικού στρατού στη Σάμο
Η Ελλάδα στη δεκαετία 1940-1950
Στη Στερεά Ελλάδα με το δημοκρατικό στρατό 1945-1949
Από τα Δεκεμβριανά στον Εμφύλιο
Αφηγήσεις για τη δεκαετία του 1940
Εθνικός Αγροτικός Σύνδεσμος Αντικομουνιστικής Δράσης
Ο κομμουνισμός και το παιδομάζωμα
Επίλεκτο απόσπασμα 1ης μεραρχίας ΔΣΕ Φλωράκη-Μπελογιάνν...
Σημειώματα από τις μονάδες καταδρομών (1947-1949)
Η τραγική αναμέτρηση 1945-1949
1944. Η απελευθέρωση της Αθήνας και η ταξική σύγκρουση ...
Πώς η Ελλάδα παρέμεινε στον ελεύθερο κόσμο
Χιλιάδες τέσσερις σταυροί στο μαρτυρικό Μωριά